Sixt auto noma un auto līzings Latvijā un visā Baltijā

Auto nomas zīmols Sixt stiprina līdera pozīcijas un palielina apgrozījumu Baltijā

Aktīva jaunu pakalpojumu attīstīšana, klientu piesaiste, kā arī pakalpojumu pielāgošana atbilstoši klientu vajadzībām 2015. gadā veicinājusi auto nomas un pilna servisa līzinga zīmola Sixt biznesa izaugsmi Latvijā un Baltijā kopumā. Sixt konsolidētais apgrozījums Baltijā aizvadītajā gadā sasniedza 13,6 miljonus eiro, uzrādot 9% pieaugumu. Grupas uzņēmumu konsolidētā peļņa ir 0,5 miljoni eiro, kas ir par 27% vairāk nekā 2014. gadā. 

Sixt biznesa jomas, kas nodrošina pilna servisa auto līzingu, ilgtermiņa auto nomu un uzņēmumu autoparka vadību Latvijā, apgrozījums, salīdzinot ar 2014. gadu, palicis nemainīgs – 8,72 miljoni eiro, taču peļņa pieaugusi par 11%, sasniedzot 250 tūkstošus eiro, kas liecina par uzņēmuma efektīgu pārvaldību un sniegto pakalpojumu atbilstību klientu vajadzībām.

Arnis Jaudzems, Sixt vadītājs Baltijas valstīs: “Uzņēmumu izpratne par efektīvu uzņēmuma vadību pieaug ar katru gadu – ārpakalpojumu piesaiste un struktūras optimizācija ļauj attīstīt pamatbiznesu un koncentrēties uz uzņēmuma klientu vajadzībām, vienlaicīgi ekonomējot uzņēmuma līdzekļus. Līdz ar to pieaudzis arī pilna servisa līzinga automašīnu skaits – 2015. gadā apkalpoto automašīnu skaits palielinājās par 12% jeb 250 vienībām, sasniedzot vairāk nekā 4100 vienības visā Baltijā. Sixt joprojām saglabā līdera pozīcijas pilna servisa līzinga un autoparka vadības tirgū Latvijā, efektīvi un ātri optimizējot savus pakalpojumus atbilstoši tirgus pieprasījumam.”

Savukārt biznesa virziena, kas nodrošina īstermiņa auto nomas pakalpojumus, apgrozījums Latvijā ir pieaudzis par 25%, sasniedzot 1,77 miljonus eiro. Arī uzņēmuma peļņa, salīdzinot ar 2014. gadu, pieaugusi par 15%, sasniedzot 150 tūkstošus eiro. Sixt Latvijā mēnesī vidēji iznomā vairāk nekā 400 automašīnas. Visbiežāk automašīnas nomā klienti no Vācijas, Skandināvijas valstīm, Lielbritānijas, ASV, kā arī lielu īpatsvaru sastāda vietējie klienti. Savukārt, par biežākajiem ārzemju galamērķiem klienti izvēlas Vāciju, Itāliju, Spāniju, Skandināvijas valstis un arī Amerikas Savienotās valstis.

“Sixt auto nomu visā pasaulē raksturo kvalitatīvs un uz klientiem vērsts serviss, jaunas automašīnas un inovācijas – jau šobrīd atsevišķos nomas punktos Sixt automašīnu ir iespējams atvērt ar mobilā telefona palīdzību. Esam pieejami klientam visērtākajā veidā – visa veida mobilajās ierīcēs, kā arī pie sadarbības partneriem. Veiksmīga biznesa attīstībai aktīvi sekojam līdzi pasaules tendencēm, cilvēku paradumu maiņai, lai vienmēr būtu soli priekšā. Aizvadītajā gadā pirmie Baltijā sākām piedāvāt auto nomu cilvēkiem ar kustību traucējumiem, sniedzot iespēju vadīt auto ar rokas vadības sistēmu. Mūsu mērķis vienmēr ir bijis nodrošināt klientiem maksimāli ērtu un vienkāršu auto nomas pieredzi. Esam palielinājuši arī auto nomas pakalpojumu saņemšanas tīklu no 10 līdz 30 auto nomas punktiem Baltijā. Auto iespējams iznomāt ne vien Rīgā un Jūrmalā, bet arī Liepājā, Ventspilī un Daugavpilī, Tallinā, Tartu, Viļņā, Kauņā, Palangā un Klaipēdā,” norāda Arnis Jaudzems, Sixt vadītājs Baltijas valstīs.

Sixt biznesa izaugsme vērojama visā Baltijā. Sixt Igaunijā apgrozījums pagājušajā gadā sasniedza 1,07 miljonus eiro, kas ir par 12% vairāk nekā 2014. gadā. Sixt Lietuvā apgrozījums pieaudzis par 42%, sasniedzot 2,98 miljonu eiro. Sixt konsolidētais apgrozījums Baltijā ir 13,6 miljoni eiro, uzrādot 9% pieaugumu. Grupas uzņēmumu konsolidētā peļņa ir 0,5 miljoni eiro, kas ir par 27% vairāk nekā 2014. gadā.

Sixt 2015. gadā sasniegtais ierindo Sixt kā lielāko īstermiņa auto nomas un pilna servisa auto līzinga sniedzēju Latvijā. Tas ir pamats straujai turpmākai attīstībai un tirgus pozīciju nostiprināšanai Baltijā, kā arī integrācijai Sixt starptautiskajā partneru tīklā. Šobrīd, paralēli ikdienas auto nomas pakalpojumiem, attīstās arī premium segments – Sixt auto nomā Baltijā pieejami Vācijas premium segmenta lielais trijnieks – BMW, Audi, un Mercedes Benz jaunākie auto modeļi. Tiek turpināts arī darbs pie partneru tīkla paplašināšanas, tādējādi nodrošinot augstāku pakalpojuma pieejamību, kā arī  tiek attīstīts Sixt kā globāla zīmola vērtība un atpazīstamība Baltijas tirgū. Īpašs uzsvars tiek vērsts uz servisa un kvalitātes līmeņa celšanu.