Veiksmīgai auto nomai Latvijā un ārzemēs. Atbildes uz biežāk uzdotajiem jautājumiem

Sixt auto noma. Biežāk uzdotie jautājumi

Plānojot atvaļinājuma braucienus, arvien biežāk cilvēki izvēlas lidot uz izvēlēto galamērķi un nomāt automašīnu, tā ietaupot laiku un gūstot plašāku rīcības brīvību. Būtiskākās priekšrocības - nomājot auto ceļojuma laikā varēsiet plānot savu laiku, apskatīt vietas, kas nav iekļautas tradicionālajos tūristu maršrutos, kā arī izbaudīt citu braukšanas pieredzi, izvēloties atšķirīgu auto, kā braucat ikdienā. 

Pirms veikt auto nomas darījumu, der atcerēties pāris vērtīgus padomus, kas noderēs veiksmīgai auto nomas pieredzei kā Latvijā, tā ārzemēs. 

Kur visērtāk veikt auto rezervāciju?

Kas ietilpst nomas maksā?

Kādu nomas auto izvēlēties?

Garantijas depozīts – cik liels tas būs un kad to saņemšu atpakaļ?

Esmu galamērķī, bet kur ir izvēlētais auto nomas punkts?

Vai par auto nomu ir iespējams norēķināties skaidrā naudā vai ar debetkarti?

Kā rīkoties, ja pēc nomas darījuma, saņemat paziņojumu, ka automašīnai konstatēti bojājumi?

Sīkums, bet noderēs. Ieteikumi, kas jāņem vērā

Kā es varu pagarināt nomas līgumu?

Plāni mainās. Kā es varu atcelt rezervāciju?

Cik maksā automašīnas piegāde izvēlētajā adresē?

Kā varu kļūt par korporatīvo klientu un kādas ir priekšrocības?

Sixt Latvija – atbalsts veiksmīgai auto nomai Latvijā un visā pasaulē

Sixt auto nomas galvenais solījums ir Premium auto noma par ekonomisku cenu, klientiem piedāvājot automašīnas, kas nav vecākas par 1,5 gadiem, turklāt par konkurētspējīgu cenu. Tuklāt visā pasaulē 51% no Sixt automašīnām ir premium klases – BMW, AUDI, Mercedes Benz. Īpašu uzmanību Sixt pievērš servisam – automašīnai jābūt nevainojamai, tāpat kā klientu apkalpošanai. Mūsu mērķis ir auto nomas procesu padarīt par patīkamu piedzīvojumu!
Sixt auto noma vēl veiksmīgu braucienu!